Kadangi šiais laikais egzistuoja labai platus skirtingų reklamos galimybių pasirinkimas natūralu, kad visada norisi džiaugtis geriausia, kuri gali padėti pasiekti ilgalaikį rezultatą. Tiesa, tikrai ne visos reklamos yra naudingos ir našios. Galiausiai, kol vienoms įmonėms labiausiai tinkamos yra skaitmeninio marketingo galimybės, tuo tarpu kiti dažniausiai renkasi tradicines reklamos galimybes, kadangi būtent jos suteikia galimybę kur kas tiksliau pasiekti savo klientus ir pasiūlyti jiems tai, ko reikia, pačiu patraukliausiu būdu.

Google reklama iš skirtingų pozicijų

Žinoma, Google reklama taip pat gali turėti pliusų bei minusų, kuriuos reikia įvertinti. Kol vieni džiaugiasi, kad ši reklamos galimybė puikiai padeda pasiekti tikslinius klientus, tuo tarpu kiti liūdi, kad dažniausiai ji yra trumpam laikui. Tiksliau, dažnai nauda juntama tik laiko, kol pinigai į reklamą yra investuojami. Tokiu atveju geriausiai Google reklama tinka akcijoms ir kitiems trumpalaikiams pasiūlymams.

Galiausiai, tai kas tinka vienam verslui – kitam gali visiškai netikti. Svarbiausia yra gerai pažinti savo klientus ir pasiūlyti jiems tai, ką jie nori gauti. Žinoma, ta pati Google reklama gali būti labai skirtinga. Štai todėl visus jos administravimo arbus reikia palikti specialistams, kurie puikiai išmano visas smulkmenas ir kurie gali užtikrinti, kad reklamos galimybės bus pritaikytos tam tikrai auditorijai.

Reklamos kainos variacijos

Ši reklamos galimybė labai dažnai vertinama todėl, kad jos kaina yra gana maža. Žinoma, žodis „maža“ gali būti ne visai tikslus, kadangi kiekvienam verslui maža suma yra labai skirtinga. Mažos kainos niuansai vertinami su ta nauda, kurią galima gauti užsisakius reklamą reguliariai kadangi ji tikrai atsiperka, tiksliau, ji tikrai padės pritraukti daugiau lankytojų – svarbiausia yra puslapyje pateikti tokią info ir tokius pasiūlymus, kurie sudomintų ir paskatintų pirkti bei grįžti dar kartą.

Taigi, reklamos kaina gali būti gana maža arba gana didelė. Viskas priklauso nuo to – kokie yra Jūsų poreikiai.

Mokama tik už pasiektus rezultatus

Google reklama labai naudinga todėl kad kiekvieną kartą tenka mokėti tik už realiai pasiektus rezultatus. Ką tai reiškia? Kad nei vienas centas nebus išleistas veltui. Paprasčiausiai kiekvienas paspaudimas į konkretų internetinį puslapį yra apmokestinamas pinigų suma, kuri yra leidžiama tokiu atveju, kai pagal tam tikrus raktinius žodžius jus radęs klientas paspaudžia nuorodą. Nors gana dažnai teigiama, kad tai yra trumpalaikė reklama, kadangi veikia tik tol, kol mokama už reklamą tačiau papildomai siūlome nepamiršti, kad susikūrus gerą reputaciją ir paskleidus savo verslo vardą plačiau – taip galite didinti savo lankytojų srautus.

Lengva pamatyti naudą

Kadangi kiekvienas paspaudimas yra įvertinamas pinigų suma – gana paprastai galima pamatyti, kokią realią naudą pavyko pasiekti su Google reklama. Tokiu atveju po kampanijos termino baigimo galima detaliau analizuoti – ar verta toliau pakartotinai užsakyti reklamą, galbūt reikia keisti tam tikrus rodiklius, galiausiai, galbūt apskritai Google reklama Jūsų atveju nėra veiksmingas pasirinkimas.

Pasiekite tikslinę auditoriją

Žinoma, Google reklama labai vertinama todėl, kad ji padeda pasiekti tikslinę auditoriją. Tokiu atveju didėja tikimybė, kad jie ne tik Jūsų puslapyje nusipirks tai, ko jiems tuo metu reikėjo, tačiau taip pat ir taps Jūsų klientais, galiausiai, pagerinsite savo veiklos reputaciją.

Ar Google reklama yra geriausias reklamos būdas? Daugelis sutiktų, kad taip. Daugiau informacijos: www.fad.lt

 

 

Leave comment

Your email address will not be published. Required fields are marked with *.