įmonės valdymas

Menas valdyti procesus įmonėje ne visada suprantamas tinkamai. Kad gerai organizuota procesų valdymo sistema gali pagerinti įmonės rezultatus geriausiai parodo praktikoje veikiantys įgyvendinti modeliai. Kaip ir bet kokioje sistemoje čia yra ne vien tik privalumai bet ir trūkumai. Įmonei vadovaujantis personalas turi į tai atsižvelgti priimdamas sprendimus.

 

Kas yra įmonės procesų valdymas?

 

Kalbant paprastiems žmonėms suprantama kalba, tai veiksmų visuma kuriais remdamasi veikia įmonė. Valdymą galima išskaidyti į keletą sudedamųjų dalių, visų pirma tai yra supratimas kaip veikia tam tikri procesai. Antra, kokie yra veiksniai kurie gali patobulinti įmonėje vykstančius procesus. Trečias veiksnys kurį būtina vykdyti tai procesų kontrolė, be jos visa sistema netektų prasmės.

 

Kokia nauda?

 

Tinkamai valdant procesus įmonėje galima pasiekti pagrindinę naudą – produktyvumo padidėjimą kuris suteikia didesnį konkurencingumą. Gamybos ir prekybos įmonėms visuomet aktualus kaštų optimizavimo klausimas, mažesni laiko ir žaliavų nuostoliai procese. Skaidrus procesų išanalizavimas leidžia susikoncentruoti spręsti tas problemas kurios sukelia didžiausią rūpestį ir riziką įmonei. Gerai sukurta ir vykdoma procesų valdymo sistema padeda ir darbuotojams dirbti kiekvienam paskirtas užduotis ir gauti informaciją laiku. Gerai sustyguoti procesai didina darbuotojų produktyvumą, jie geriau aptarnauja vartotojus. Tai supratusios įmonės greičiau priima sprendimu, pasiekia savo tikslus ir prisitaiko prie naujų aplinkos sąlygų.

 

Vadovų kompetencija

 

Įmonių valdymas jau eilę metų neatsiejamas nuo išmaniųjų technologijų. Į šią sritį neinvestuojančios įmonės negali tikėtis kad procesai įmonėje funkcionuos našiai. Vis dar pasitaiko vyresnio amžiaus vadovų ir įmonių savininkų kurie nesupranta kad laiku nepriimdami nors ir brangių bet labai reikalingų sprendimų dėl atsinaujinimo netenka technologinių pranašumų ir lieka konkurencijos užribyje. Valdant įmonės procesus ir žmogiškuosius išteklius būtina naudoti Lean, 6 sigma priemones kurios padeda išsiaiškinti kuriose vietose yra didžiausi sunkumai ir kaip juos pašalinti. Patys dažniausiai pastebimi organizaciniai trūkumai yra procesų vėlavimas, bloga komunikacija tarp įmonės padalinių, pernelyg dažni gamybinio broko atvejai ir žaliavų švaistymas ir galimybės atsekti veiksmų eigą trūkumas.

 

 

 

Leave comment

Your email address will not be published. Required fields are marked with *.