Verslo valdymo sistema efektyvesnei įmonės veiklai: išvardijo 4 privalumus
Verslai gali būti labai skirtingi: juos skiria veiklos pobūdis, produktai, klientai, strategijos ir daugybė kitų veiksnių. Vis dėlto, visoms įmonėms aktuali sėkminga verslo valdymo sistema ir efektyvios finansų valdymo sistemos: juk pasaulis tampa vis labiau skaitmeninis, sinchronizuojamas ir konkurencingas. Kokius privalumus teikia viena verslo valdymo sistema?
Pateikiame svarbiausius ir reikšmingiausius būdus, kaip visapusiška verslo valdymo programinė įranga ir finansų valdymo sistemos suteikia apčiuopiamos naudos jūsų verslo operacijoms.
1. Automatizuota darbo eiga
Darbo eigos automatizavimo pranašumai yra platūs. Tai taupo laiką: darbuotojams netenka visos aktualios informacijos suvesti rankiniu būdu, tikrinti duomenų rinkinius ir atlikti kitus varginančius veiksmus. Jūsų universali verslo valdymo sistema gali automatizuoti šį procesą. Tai teikia galimybę Jūsų komandai daugiau dėmesio skirti kūrybiškumo reikalaujančioms užduotims.
2. Sutaupykite pinigų
Vienas didžiausių universalios verslo programinės įrangos ir finansų valdymo sistemos pranašumų yra išlaidų taupymas. Programinės įrangos sutaupymas akivaizdus – mokėdami iš anksto nustatytą mėnesinį įkainį už vieną programinę įrangą, galėsite išleisti mažiau įvairiems kitiems atjungtiems programinės įrangos sprendimams.
Be faktinio programinės įrangos sutaupymo, sutaupysite pinigų padidindami finansinį matomumą, išmanydami duomenis ir supaprastindami tiekimo grandinės valdymą.
3. Sustiprintas Jūsų įmonės kibernetinis saugumas ir grėsmių prevencija
Universali verslo valdymo sistema ir finansinės apskaitos sistema suteikia saugumo atliekant operacijas elektroninėje erdvėje. Jei jūsų verslui niekada nebuvo padarytas duomenų pažeidimas, manykite, kad jums pasisekė. Remiantis JAV paskelbtu tyrimu, per praėjusius metus net 1 iš 5 mažų įmonių tapo kibernetinės atakos auka. Tai gali lemti itin skaudžių padarinių: tyrimai rodo, kad net 60 proc. kibernetines atakas patiriančių smulkių įmonių rizikuoja nutraukti savo veiklą.
4. Geresnis dokumentų valdymas
Įvairių dydžių įmonėms popierinių įrašų tvarkymas reiškia, kad kažkas bus ne vietoje, dokumentai gali pasimesti ir įsivyraus chaosas. Tai aktualu ir aplinkosaugos atžvilgiu: JAV tyrimai rodo, kad standartinės įmonės ar biuro darbuotojas kasmet sunaudoja net 10 tūkst. popieriaus lapų – tai kenkia gamtai, švaisto pinigus, atima daug laiko ir sukelia stresą. Verslo valdymo sistema ir finansinės apskaitos sistema padeda to išvengti.