Kodėl jums privalu pasidomėti Google reklama
Kiekvienas nuosavo verslo savininkas ar įmonės marketingu besirūpinantis žmogus privalo pasidomėti Google reklama ir pasistengti suprasti, kokią naudą verslui galėtų suteikti ši šiuolaikinė ir visame pasaulyje jau daugybę metų populiariausia skaitmeninės reklamos priemonė.
Todėl jei šiuo metu svarstote, kaip galėtumėte pakoreguoti savo verslui populiarinti skirtą rinkodaros strategiją, turėtumėte pasikliauti ne tik patyrusia Google reklamos agentūra, tačiau taip pat išsiaiškinti, kaip Google reklama galėtų prisidėti prie jūsų verslo populiarinimo ir pardavimų didinimo.
Kas yra Google Ads?
Trumpai tariant – Google Ads (arba Google AdWords) yra skaitmeninės rinkodaros priemonė (priskiriama PPC reklamos rūšiai), kuri padeda akimirksniu pasiekti potencialius klientus, kurie internetinėje paieškos sistemoje ieško jiems aktualių prekių ar paslaugų.
Tai yra paspaudimais paremta reklamos priemonė (PPC). Google sukūrė įrankį, kurio pagalba besireklamuojantys vartotojai gali dalyvauti „aukcione“ – tokiu būdu konkuruodami dėl aukštesnių mokamos reklamos pozicijų internetinėje Google paieškos sistemoje. Kai kas nors pasinaudoja internetine paieška, pasitelkdamas konkretų raktažodį ar raktinę frazę, vyksta aukcionas, kurio metu aukščiau yra parodomi skelbimai, „laimėję įvykusį aukcioną“. Būtent tuomet, kai vartotojas paspaudžia skelbimą, nuo besireklamuojančios įmonės Google reklamos sąskaitos yra nuskaičiuojama tam tikra pinigų suma. Tai reiškia, kad Google reklama besinaudojantis verslas moka tik už paspaudimus.
Pagrindiniai Google reklamos privalumai
Kadangi Google reklama šiandien yra pati populiariausia, akivaizdu, kad ji pasižymi ir daugybe didelių privalumų. Dėl šios priežasties būtina pateikti keletą iš jų:
- Didelis matomumas. Mokama reklama Google yra rodoma aukščiausiai. Tai reiškia, kad internetine paieškos sistema pasinaudoję vartotojai jūsų verslą tokiu atveju gali pamatyti pirmiausia. Tai didina prekės ženklo matomumą ir jo atpažįstamumą – net ir tuomet, jei vartotojas jūsų reklamos skelbimo nepasirenka.
- Didelis pasiekiamumas. Naudojantis Google reklama galima nusitaikyti į savo tikslinį klientą – vartotoją, kuris ieško jūsų siūlomų prekių ar teikiamų paslaugų. Dėl šios priežasties jums nereikia veltui švaistyti savo reklamos biudžeto, kadangi reklama būna rodoma tik jūsų tikslinei auditorijai.
- Nusitaikymas į konkrečią vietovę. Jei pasitelkiama Google reklama, galima reklamos rodymą nutaikyti atsižvelgiant į konkrečią vietovę. Tai leidžia bet kuriuo paros metu pasiekti bet kuriame pasaulio kampelyje esančius vartotojus, kurie naudojasi internetine Google paieškos sistema.
- Tikslios ataskaitos. Pasitelkiant Google Ads reklamą, visuomet galima matyti ir vertinti labai tikslius ir realiu laiku pateikiamus duomenis. Tai padeda daug lengviau ir greičiau pakoreguoti savo reklamos kampanijas, atsižvelgiant į besikeičiančią situaciją rinkoje ir į tai, kas jūsų verslo reklamos atveju veikia geriausiai.
- Lengvas biudžeto nustatymas. Skirtingai nei daugumos kitų reklamos (ypač – fizinės/tradicinės) priemonių atveju, Google reklamos biudžetą nustatyti yra labai nesudėtinga – jis gali būti tiek labai mažas, tiek ir didelis. Reklamuotis internetinėje Google paieškoje jūs galite neatsižvelgiant į tai, koks bebūtų jūsų biudžetas. Net jei jūsų biudžetas yra ribotas, tai nesudarys didelių sunkumų pasinaudojant Google reklama, nes jūs visuomet galėsite pasirinkti ir mažesnės konkurencijos raktažodžius, kurie yra įkainojami labai nedidelėmis pinigų sumomis.
Žinoma, kiekvienas verslas turėtų suprasti, kad skiriasi rinka, skiriasi verslo numatyti tikslai, turimas biudžetas, tikslinė auditorija, siūlomos paslaugos ir produktai, pasirinktas reklamos rodymo laikas, sezonas ir daugybė kitų individualių veiksnių. Tai reiškia, kad Google reklama veiks geriausiai tuomet, jei ji bus patikėta profesionalams, kurie gerai išmano savo darbą ir reguliariai stebi savo administruojamas reklamos kampanijas, pačiu laiku pritaikydami efektyviausius ir tinkamiausius sprendimus.