Rimi – tai viena tų prekybos vietų, kuri neretai yra pasirenkama kasdieniams apsipirkimams. Šis prekybos tinklas džiugina ypatingu prekių asortimentu ir siūlomos produkcijos gausa, tad nieko nuostabaus, kad dalis vartotojų šį prekybos centrą įvardija kaip vieną mėgstamiausių. Lietuvoje šio prekybos tinklo parduotuvių skaičius yra tikrai nemažas,  tačiau tik labai nedidelė dalis vartotojų gali pasigirti puikiomis žiniomis apie šį prekybos tinklą. Taigi, pristatome jums svarbiausius faktus apie Rimi!

Kada prasidėjo Rimi istorija?

Šis prekės ženklas buvo sukurtas dar 1977 metais. Šis nuopelnas yra priskiriamas Norvegijos verslininkui Steinui Erikui Hagenui, kuris savo šalyje atidarė žemų kainų parduotuves. Praėjus beveik dviem dešimtmečiams  (1996-aisiais) buvo įkurta kompanija „Rimi Baltija“.

Pirmosios Rimi parduotuvės Baltijos šalyse

Pirmoji šio prekybos tinklo parduotuvė Baltijos šalyse buvo atidaryta 1997 metais. Ji buvo įkurta mūsų kaimynės Latvijos sostinėje, „Dole“ prekybos centre. Po trejų metų Rimi parduotuvė buvo atidaryta ir Estijoje, Taline įsikūrusiame „Magistral“ prekybos centre. Tais pačiais metais pirmoji Rimi parduotuvė buvo atidaryta ir Lietuvoje, – ji buvo įkurta Vilniuje, prekybos centre „Saturnas“.

Prekybos tinklo plėtra

Atidarius pirmąsias Rimi parduotuves Baltijos šalyse šio prekybos tinklo veikla sparčiai plėtėsi. 2001 metais buvo sukurtas prekybos tinklai „Rimi Latvia“ ir „Rimi Eesti“, o praėjus vieneriems metams buvo įkurtas prekybos tinklas „Rimi Lietuva“.

2005-ieji – itin svarbūs metai Rimi istorijoje

2005 metais buvo nuspręsta atskirti kelis pagrindinius prekinius ženklus: „Rimi Hypermarket“, „Rimi Supermarket“, ir t.t. Taip pat tais pačiais metais buvo pristatytas naujasis šio prekybos tinklo logotipas, kuris  vėliau buvo patobulintas (praėjus ketveriems metams buvo pristatytas naujas logotipas). 2005 metai pažymi ir privačios „Rimi“ gaminamos produkcijos eros pradžią – šiandien šio prekinio ženklo produkciją vartotojai renkasi kasdien: tai užtikrina ne tik mažesnę prekių kainą, bet taip pat ir aukštą kokybę.

Lojalumo programa

Kiekvienam prekybos tinklui yra svarbu pelnyti klientų lojalumą, ir Rimi tikrai nėra išimtis. 2007 metais buvo pradėta pirmoji lojalumo kompanija, kuri skatino rinkti lipdukus, kuriuos vėliau galima iškeisti į ženklią nuolaidą išskirtinei indų kolekcijai. Tuo nebuvo apsiribota: 2010 metais buvo pristatyta pirmoji lojalumo kortelė, o 2016 metais – ir išmanioji programėlė.

Išskirtinio asortimento kūrimas

Rimi rūpinasi, kad pirkėjai turėtų galimybę įsigyti išskirtinės produkcijos, todėl 2011 metais šio prekybos tinklo parduotuvėse buvo atidaryti pirmieji vietinių ūkių produkcijos skyriai. Tai suteikia pirkėjams galimybę įsigyti vietinės kilmės produkcijos, kuri džiugina ne tik šviežumu, bet taip pat ir aukšta kokybe.

Parduotuvių modernizavimas

Nuo 2015 metų Rimi parduotuvėse galima apsipirkti savitarnos kasose, o praėjus vieneriems metams pirkėjai jau galėjo atsiskaityti bekontakčiu būdu. Nuo 2019 metų pirkėjai turi galimybę apsipirkti ne vien tik fizinėse parduotuvėse, bet taip pat ir internetu.

 

 

 

Leave comment

Your email address will not be published. Required fields are marked with *.